Abbey Road Girl: Na cestě za štíhlým Já...

Duben 2012

Tak nic no... (plus recept)

20. dubna 2012 v 14:16 Řeči, žvásty, výplody
Bohužel, walking challenge musím zrušit. Pokouší se o mě nějakej bacil a já se musím hlídat. Nechci skončit na nějakejch lécích, tak to raději zkusim doléčit sama.
Bohužel jsem v posledních dnech malinko polevila v dietním snahách (každen den jsem snědla něco sladkýho). Nebylo mi dobře, tak jsem si dala tamto a pak zase tohle. Asi to znáte: ) Dnešní váha se mi za to náležitě vysmála.
Ode dneška s tím končím - už žádné dobrůtky, jen zdravé věci.

Jinak s tím chozením to zkusím, až mi bude lépe. Navíc, venku je hnusně, takže mě to ani moc neláká.
Taky mám děsnej binec v pokoji a hromadu učení. Prostě se musím nějak dát do kupy. Nemoc, ne-nemoc!

Včera jsem si udělala parádní oběd: kuskus s čerstvým špenátem.
Čerstvej špenát jsem dělala poprvé a celkem se to povedlo. Zkuste to taky: )
Je to vaření po studentsku, takže potřebujete jen: čerstvý špenát, kuskus, stroužek česneku, sůl, pepř, (sýr)
  1. Odřízněte stopky a nakrájejte ho na nudličky. Pořiďte si HODNĚ špenátu. Při vaření se děsně smrskne.
  2. Potom ho na cca 5 minut povařte v osolené vodě.
  3. Mezitím si udělejte klasický kuskus. Opepřete a osolte.
  4. Na pánvičce si osmahněte nakrájený stroužek česneku s lžící oleje. Až se začně trochu smahnout, zceďte špenát a hodtě na pánev
  5. Parkrát promíchejte, nechte špenát spojit se s česnekem.
  6. Hotovo: ) Smíchejte kuskus se špenátem. K dokonalosti už chybí jen trocha sýra (já jsem měla po ruce jen lžíci pomazánkového másla, ale ke zjemnění to stačilo).

Week of Walking Challenge

15. dubna 2012 v 19:20 Tipy a motivace
Ahojte,

přestože se snažím, moje váha je už témeř dva měsíce na stejném místě. Občas se pohne dolů, občas trochu nahoru, ale celkově - nula. Moje jídelníčky nejsou dokonalé, ale jím zdravě a střídmě...a ono nic.
Takže je jasné, že asi něco dělám špatně. První co mě napadne, je samozřejmně nedostatek bohybu. Myslím, že v tom je zakopaný pes. Já jsem ale lína veš a ke cvičení se těžko dokopávám a nebaví mě to. Chodit na zumbu atd nechci, protože to stojí dost peněz.
Než se vrátím do ČR, chtěla bych mít 75kg. To jsou cca tři kila dolů za zhruba 40 dní. Chci toho tak moc?
Nejraději bych chodila běhat. Nemám ale žádný sportovní boty a všechny moje kalhoty jsou džíny (fakt, jsem prostě ultra nesportovní člověk: ). Nechce se mi zatím do těchto věcí investovat, a tak jsem se rozhodla, že bych místo ranního běhaní mohla jít prostě ráno chodit. Bydlím blízko velkého městského parku. Na google maps jsem si zjistila, že když ho dvakrát obejdu, ujdu 6,5 kilometru.
  • Myslíte, že když každé ráno ujdu šest a půl kilometru svižnou chůzí (myslím opravdu svižnou, mám ve zvyku chodit rychle) a budu dodržovat správný jídelníček, že se mi váha rozhýbe?
  • Je nejúčinější chodit ráno? Nebo si myslíte, že když půjdu třeba odpoledne, že to nebude větší rozdíl?
  • Ještě jedna otázka: Mám si nejdříve dát snídani, nebo jít nalačno?
  • Nechcete do toho některá jít "virtuálně" se mnou? To by mi fakt pomohlo :)
Každopádně: chci tohle od pondělí vydržet alespoň týden. Jestli mě to bude bavit, pak už ke běhání zbývá jen malý krůček.
Strašně chci těch 75kg! Musím pro to prostě něco začít dělat! Správný jídlo už prostě nestačí...
Děkuju vám za rady a názory: )

Mějte se pěkně

Slečna ve Starbucksu - she's doing it wrong!

11. dubna 2012 v 21:32 Řeči, žvásty, výplody
Dobrý večer,

zkouškové se blíží, a tak trávím podstatnou část dnů v knihovně a kavárnách nad hromadou učení. Dnes ráno (rozumněj okolo druhé odpoledne) jsem zasedla do Starbucksu, vytáhla materiály a jala se učit. Není mým zvykem nějak zvlášť očumovat lidi, protože mi to připadá trochu neslušný a otravný, ale nemohla jsem si pomoct pozorovat slečnu, co si přisedla do křesla naproti mě. Nebyla nějak extrémně obézní, ale byla prostě dost tlustá. Vysoká možná podobně jako já, ale měla tak o 10-20 víc. Na sobě samozřejmě (jak je tady v Anglii zvykem) černý legíny, takže bylo "vše vidět".
Přinesla, tuším, venti (největší) horkou čokoládu. Poznala jsem to, protože měla navrchu šlehačku. Jen co si sedla, začala šlehačku JAZYKEM olizovat a pak celej obsah vypila tak během tří minut. (Venti nápoj má 590 ml) Navíc, jestli jste někdy měli horkou čokoládu ze Starbucks, tak si víte, že je moc dobrá, ale má dost intenzivní chuť. Takže spořádat takovej objem za pár minut - fakt jsem nevěřila svým očím. Ale to nebylo všechno - ještě snědla nějakej muffin. Drobky ze stolu pak "posbírala" nasliněným prstem a olízla :D Ale co mě dorazilo nejvíc - jak dopila tu čokoládu, tak vstala a dolila si celej kelímek plnotučným mlíkem z baru a osladila (osladila = obrátila tam tu cukřenku asi tak sedmkrát!! Musela tam mít tak čtyři lžíce cukru). A když to dopila, tak celej postup s mlíkem a cukrem zopakovala ještě jednou.

Tak jsem tam seděla a říkala si, že by bylo fajn, kdyby mi to taky bylo takhle jedno a mohla bych pít a jíst co chci. Asi je to dost škodolibý, ale vidět tuhle holku mě celkem motivačně nakoplo.
Ona měla Venti Hot Chocolate - 550 kcal, muffin - asi tak 350 kcal, dalších cca 700 ml plnotučnýho mlíka a hromadu cukru, no dohromady třeba 1000 kcal.
Já měla Tall Americano s trochou polotučnýho mlíka a sklenici vody - cca 40 kcal

Obě jsme tam seděly tak hodinu a půl - ona celou dobu hrála nějakou hru na mobilu. Já jsem se naučila věci ze dvou přednášek, přečetla 5 stránek v latině a naučila se nějakou latinskou gramatiku a slovíčka.

Můj závěr: She's doing it wrong. I'm doing it right.
Ne, že bych si v tom Starbucksu uvědomila něco extra nového, ale opět jsem se utvrdila v tom, že ač je to těžký, tak ta snaha kterou do všeho dávám se prostě vždycky nakonec ukáže. Zrovna teď, když se celý dny učim na zkoušky mi to celkem pomohlo. Často mě napadá, jestli tom všechno moc nehrotim a měla bych být spíš "v klídku a ono to nějak dopadne". Ne. Takhle to nebude fungovat. Když jsem něco v životě chtěla, musela jsem vždycky tvrdě pracovat. Ne, že by mi vyšlo úplně všechno, ale vzhledem k tomu, že studuju můj vysněnej obor na celkem prestižní škole v Anglii, tak si nemůžu moc stěžovat.

Takže, nezvdávejte to. Všechna snaha, kterou do toho dáváme je správná!!
...a když vám bude nejhůř, tak zkuste pozorovat tlustý lidi při jídle :D

Co jsem jedla 4. dubna plus jedno malé předsevzetí

4. dubna 2012 v 21:11 Co jsem jedla
Ahojte,

hlasím se spíše preventivně, abyste na mě nezapomněli. Dříve jsem psala častěji, protože jsem psala jídelníčky. Dost mi to pomáhalo nesežrat všechno, co bylo po ruce:) Ale po více než dvou měsících hubnutí jsem si už vykla jíst střídměji, tak vás s tím nemusím otravovat: ) Navíc, jelikož vedu poněkud studentský život, jídelníčky jsou trochu monotónní (jako třeba ten dnešní).
Udělala se děsná zima. Dneska a včera dokonce sněžilo! Brr...vůbec se mi nechce ven. Byla jsem jen ráno ve škole, pak na kafi a jinak jsem celej den zatím zavrtaná doma. Nechce se mi ani na cigáro:D Zatím tady v Anglii bylo vždy tepleji než v Čechách, ale teď se to otočilo. Pošlete nám to teplo zpátky!

Btw, už si nikdy nekoupím sladké / ochucené cereálie. I když bývají levnější než ty "zdravější". Proč? Protože je pokaždé děsně rychle sním a dokonce je i užírám mezi jídly během dne! Většinou si kupuju ty nesladké, ale čas od času jsem si koupila s příchutí a vždycky to dopadlo stejně. Jsem děsnej požírač: D Takže už NE!

Už mi to hubnutí začíná připadat trochu nuda. Nemáte nějaký tip na zpestření? Nemyslím tim nějakou hloupou dietu, spíš mám chuť si dát nějakou "challenge" :)
hehe...

Co bych vám ještě pověděla...no, v neděli ráno mi bylo trochu špatně od žaludku a od té doby zatím na jídlo moc nemám chuť. Asi se mi nějak stáhl žaludek, či co...

To bude ode mě zatím všechno

ještě dnešní jídlo:
9:30 cereálie s mlékem
11:00 latté
15:00 kuskus, užrané cereálie :D
19:00 grapefruit, ovesná kaše

Mějte se pěkně!